قلعه‌نویی: کی‌روش بازیکنان استقلال را دعوت نکند/از هواداران شرمنده‌ام
 

 امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره شرایط امروز استقلال اظهار داشت: وقتی که یک تیم ایجاد موقعیت نمی‌کند یک مربی باید از این موضوع نگران باشد اما در مجموع هم اینکه بازی را در اولین قدم در دو دیدار رفت و برگشت بردیم و گل نخوردیم دو نکته بسیار مثبت است.

وی افزود: ما بازی امروز را بردیم و گل نخوردیم، متأسفانه شرایط تیمی ما از نظر بدنی اصلا خوب نیست و بچه‌ها پشت سر هم مصدوم می‌شوند چون خوب بچه‌های تیم ملی ما بدنسازی نکردند.

قلعه‌نویی ادامه داد: بچه‌های ملی پوش ما خوب استراحت نکردند و فقط در یکی دو بازی سعی کردند تا خود را به شرایط تیمی ما برسانند.

وی در پاسخ به سؤالی که چرا کی‌روش گفته بود باید ملی‌پوشان 15 تا 20 روز استراحت کنند، گفت: واقعا حرف ایشان درست است، متأسفانه لیگمان زمانی شروع شد که ما هم باید کج‌دارو مریز از بازیکنانمان در مسابقات استفاده می‌کردیم البته من همین‌ جا به خانواده دربندی تسلیت عرض می‌کنم و متأسفانه درگذشت ایشان خبر بسیار بدی بود که جامعه ورزش را بسیار متأثر کرد چون ناگوار بود.

قلعه‌نویی در مورد امیدش برای بازی برگشت در تایلند نیز گفت: ما تا فردا استراحت می‌کنیم و بعد به فکر راه‌آهن هستیم، من معتقدم پله پله باید جلو برویم، ان شاء‌الله در دو بازی آینده موفق باشیم و سپس به بازی‌های بعدی فکر کنیم. من امیدوارم کی‌روش در این بحث به ما کمک کند. امیدوارم کی‌روش اجازه دهد تا بازیکنان تیم‌ها در اختیار خودشان باشند. من با کفاشیان صحبت کردم و از ایشان درخواست کردم در اردوی بعدی به بازیکنان اجازه دهد که بازیکنان استقلال در اختیار خودشان باشند.

قلعه‌نویی تأکید کرد: اگر بازیکنان ما را به اردو ببرند و با توجه به لیگی که 4 روزه برگزار شود برای بازیکنان ما بسیار خطرناک است، اگر بازیکنان ما بخواهند به اردوی تیم ملی بروند 4 روز مانده به بازی با نماینده تایلند به ما اضافه می‌شوند که ما عملا لطمه جبران‌ناپذیری می‌خوریم، طبق صحبت‌هایی که شده باید نگاه ملی به همه چیز داشته باشیم و بهترین استفاده را از ملی‌پوشانمان داشته باشیم. آقای کی‌روش نباید بازیکنان ما را دعوت کند، البته من از ایشان خواهش می‌کنم که این کار را انجام ندهد تا ما از لحاظ کار بدنی و عقب‌افتادگی‌ها به هماهنگی لازم برسیم.

قلعه‌نویی در خصوص آخرین وضعیت تیموریان نیز یادآور شد: تیموریان 8 سانت دچار پارگی از ناحیه پا شده در آخرین عکسی که از او گرفتیم 4 سانت مشکل حل شده و فکر کنم تا 4 - 5 روز آینده به ما اضافه می‌شود، جمشیدیان نیز کارهای هوازی و قلبی و عروقی خود را انجام داده و تا بازی برگشت به ما اضافه می‌شود. برای ما مهم است که بازی برگشت را با یک نتیجه خوب ببریم و از الان هم من نگران آب و هوای تایلند نیستم. شماها هم به فکر آن موقع نباشید. ما اول به راه‌آهن فکر می‌کنیم و بعد استقلال خوزستان و بعد از آن وقت داریم که به بازی‌های بعدی فکر کنیم البته باید ریکاوری خوبی داشته باشیم.

قلعه‌نویی در پایان درباره هواداران نیز تأکید کرد: از تک تک آنها تشکر می‌کنم چون واقعا ما را شرمنده کردند. امروز استقلال ایران بود و همه قرمز و آبی و فدراسیونی آمدند تا به ما کمک کنند، اینها کارهای قشنگی است که از روی فوتبال پاک نمی‌شود. مردم هم حضور بسیار پرشوری داشتند که من از تک تک آنها تشکر می‌کنم البته در خصوص تعویض‌های من حرف و حدیث‌های زیادی بوده که من باید بگویم به جز فردین عابدی بقیه تعویض‌های ما خوب جواب ندادند، نه آمدن آرش خوب بود و نه نظری، هر چند که تمام تعویض‌های من رو به جلو بود و می‌خواستم با آوردن سیاوش به بیرون زمین نظری را برای هجومی کردن تیم به زمین فرستادم اما علیرغم اینکه دوست داشتیم از سرعت آرش و نظری استفاده کنیم ولی در 50 متر رو به جلو و بازی‌سازی مشکل داشتیم. خوشبختانه گل خوبی زدیم اما ای کاش فرهاد گل دوم ر ا می‌زد تا خیالمان از تایلند و تهران راحت می‌شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 30 مرداد 1392 ا 23:40 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.